INFORMACE

arr3Nový web na SlovenskuSpustili jsme nové webové stránky pro Slovensko. www.nesmyknesa.sk ... arr3Dárkové poukazyNově jsme pro Vás připravili dárkové poukazy v hodnotě 500 nebo 1000 Kč. Pokud budete mít zájem o... arr3Doprava nad 1500 Kč zdarmaPři nákupu nad 1500 kč je dopravné Českou poštou, Zásilkovnou nebo dopravcem GLS zdarma. Doplatek je... arr3Rychlé odeslání zbožíU zboží, které je uvedeno skladem, odesíláme hned druhý pracovní den po zaplacení. Při volbě platby...

Obchodní podmínky

 

OBCHODNÍ PODMÍNKY

 

Tyto obchodní podmínky (dále jen „podmínky“) upravují vzájemná práva a povinnosti mezi Martinem Šimečkem, Piskořova 884, 738 01 Frýdek-Místek, IČ: 71192000 (dále jen „prodávající“), na straně jedné a kupujícím na stranědruhévzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy uzavírané mezi prodávajícím a kupujícím prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího www.nesmeknese.cz a to v souladu s ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Kupující uzavřením a uskutečněním objednávky v internetovém obchodě www.nesmeknese.cz stvrzuje, že se ještě před uskutečněním objednávky seznámil s podmínkami a bez výhrady s nimi souhlasí.

Základní ustanovení

Prodávající:

Martin Šimeček

Piskořova 884, 738 01 Frýdek-Místek 

IČO: 71192000

Prodávající je plátcem DPH.

 

Kupující:

Kupující je spotřebitel nebo podnikatel.

Spotřebitel je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s prodávajícím nebo s ním jinak jedná.

Podnikatel je ten, kdo samostatně vykonává na vlastní účet a odpovědnost výdělečnou činnost živnostenským nebo obdobným způsobem se záměrem činit tak soustavně za účelem dosažení zisku. Za podnikatele je považován mj. pro účely ochrany spotřebitele také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele.

Kupující podáním objednávky potvrzuje, že se seznámil s těmito podmínkami, a že s nimi výslovně souhlasí, a to ve znění platném a účinném v momentě odeslání objednávky.

Kupující si je vědom, že mu koupí produktů, jež jsou v obchodní nabídce prodávajícího, nevznikají žádná práva na používání registrovaných značek, obchodních názvů, firemních log či patentů prodávajícího nebo dalších firem, není-li v konkrétním případě zvláštní smlouvou sjednáno jinak.

Kupující při zahájení obchodních vztahů předává prodávajícímu pouze své kontaktní údaje nutné pro vyřízení objednávky, popřípadě údaje, které chce mít uvedeny na nákupních dokladech.

Individuální smlouva mezi prodávajícím a kupujícím je nadřazena obchodním podmínkám.

Uživatelský účet

Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet“). V případě, že to webové rozhraní obchodu umožňuje, může kupující provádět objednávání zboží též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.

Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.

Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.

Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.

Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle než 2 roky nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).

Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

Systém objednávání

Objednávka zboží a služeb se děje prostřednictvím elektronické objednávky na www.nesmeknese.cz (dále jen „e-shop").

Objednávat je možné 24 h denně, 7 dní v týdnu.

Příprava k odeslání označuje dobu nutnou pro vyřízení všech náležitostí v souvislosti s předáním objednaného zboží přepravci dle volby kupujícího.

Odeslání (objednaného zboží) znamená předání objednaného zboží prodávajícím přepravci.

Příprava k odeslání, jakož i odeslání samotné probíhá v pracovních dnech.

Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetové e-shopu jsou závazné. Podáním objednávky kupující potvrzuje, že se seznámil s těmito podmínkami, a že s nimi souhlasí.

Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká v okamžiku potvrzení objednávky.

Podmínkou platnosti elektronické objednávky je uvedení všech následujících údajů o kupujícím: jméno a příjmení, telefon, email, doručovací adresa, způsob dodání, způsob platby, obsah košíku (druh zvoleného zboží kupujícím).

Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího v okamžiku jeho převzetí a zaplacení kupní ceny.

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy pokud:

se zboží již nevyrábí

se výrazně navýšila cena dodavatele příslušného zboží.

V případě, že tato situace nastane, prodávající se zavazuje neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu.

Kupující dostane zboží za cenu platnou v okamžiku objednání. V případě, že se jedná o speciální zboží na objednávku, nebo zboží, které není na skladě, prodávající kupujícímu předem potvrdí telefonicky / e-mailem cenu a termín dodání. Tuto cenu je prodávající oprávněn měnit vzhledem k aktuální situaci na trhu a v závislosti na vývoji kurzu Kč vůči zahraničním měnám. Pokud kupující s takovouto změnou nesouhlasí, objednávku nepotvrdí a tato není realizována.

Dodací podmínky

Při dodání zakoupeného zboží se prodávající zavazuje vystavit fakturu se všemi potřebnými náležitostmi účetního dokladu v případě, že o ní kupující požádají.

Zboží skladem prodávající připraví k odeslání dle uvedené lhůty požadované položky. V případě platby převodem se zboží odesílá po přijetí této platby na účet prodávajícího (je-li zboží skladem, jinak dle uvedené dodací lhůty příslušné položky).

Pokud lhůta expedice překročí lhůtu pro odeslání dle uvedené lhůty požadované položky, bude prodávající kupující o této skutečnosti neprodleně informovat.

Zboží se doručuje dle zvoleného způsobu kupujícími v internetové objednávce, způsoby doručení jsou:

 

doručení Českou poštou

doručení prostřednictvím společnosti GLS

osobní odběr kupujícím dle jeho volby na výjedně Zásilkovny.cz

Místem doručení zboží je, s výjimkou osobního odběru, doručovací adresa uvedená kupujícími v elektronické objednávce.

Má-li prodávající věc odeslat, odevzdá věc kupujícímu - podnikateli předáním prvnímu dopravci k přepravě pro kupujícího a umožní kupujícímu uplatnit práva z přepravní smlouvy vůči dopravci, prodávající odevzdá kupujícímu – spotřebiteli až, jakmile mu věc předá dopravce. 

Doručení prostřednictvím České pošty (dále „Přepravce“):

V případě, že kupující nebudou zastiženi na uvedené adrese, obdrží oznámení o uložení zásilky (zásilka bude uložena na příslušné pobočce Přepravce po dobu sedmi dnů). V případě, že si kupující zásilku nevyzvedne v daném termínu, zásilka se vrací zpět prodávajícímu. Za opětovné doručení si účtuje prodávající poštovné ve stejné výši.

Doručení prostřednictvím společnosti GLS trvá obvykle 2 pracovní dny (od expedice objednaného zboží) dle standardních přepravních podmínek.

Platební podmínky

platba bankovním převodem na účet číslo 2801367792/2010 vedený Fio banka, a.s. (při platbě bankovním převodem kupujícího uvede jako variabilní symbol číslo své objednávky)

na dobírku při doručení zboží (hotovost přebírá od kupujícího přepravce) nebo při osobním odběru na výdejním místě Zásilkovny.cz

platba kartou pohodlnou a bezpečnou online platbu zajišťuje společnost Barion Payment Inc., číslo licence provozovatele od Maďarské národní banky: H-EN-I-1064/2013. Podrobnosti o vaší bankovní kartě se v žádné formě nedostanou k provozovateli prodejny.

 

Sazebník uvedených nákladů za doručení a platbu a dalších nákladů

Všechny ceny jsou smluvní. V e-shopu jsou vždy uvedeny aktuální a platné ceny.

 

Odstoupení od smlouvy

Kupující - spotřebitel má právo odstoupit do 14 dnů od kupní smlouvy bez udání důvodu, přičemž 14 denní lhůta se počítá ode dne následujícího po dni, kdy kupující - spotřebitel nebo jím určená třetí osoba převezmete zboží.

Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí kupující - spotřebitel o svém odstoupení od smlouvy informovat prodávajícího formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným e-mailem info@nesmeknese.cz).

Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.

Pokud kupující - spotřebitel odstoupí od smlouvy, je povinností prodávajícího bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy mu došlo oznámení o odstoupení od smlouvy, všechny platby, které od kupujícího- spotřebitele obdržel, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání námi nabízený).

Pro vrácení plateb bude použit stejný platební prostředek, který byl použit pro provedení počáteční transakce, pokud kupující- spotřebitel výslovně neurčí jinak. V žádném případě tím nevzniknou kupujícímu - spotřebiteli další náklady.

Platba bude vrácena až po obdržení vráceného zboží nebo prokáže-li kupující- spotřebitel, že zboží odeslal zpět, podle toho, co nastane dříve.

a) Převzetí zboží

Zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od této smlouvy, zašle kupující - spotřebitel zpět na adresu, kterou určí prodávající v oznámení o přijetí odstoupení od smlouvy. Lhůta se považuje za zachovanou, pokud kupující - spotřebitel odešle zboží zpět před uplynutím 14 dnů.

b) Náklady spojené s vrácením zboží

Kupující - spotřebitel nese přímé náklady spojené s vrácením zboží.

c) Odpovědnost za snížení hodnoty vráceného zboží

Kupující - spotřebitel odpovídá pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti.

Odstoupení v ostatních případech

Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, ani požadovat dodání nové věci, nemůže-li věc vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel. To neplatí,

a) došlo-li ke změně stavu v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady věci,

b) použil-li kupující věc ještě před objevením vady,

c) nezpůsobil-li kupující nemožnost vrácení věci v nezměněném stavu jednáním anebo opomenutím, nebo

d) prodal-li kupující věc ještě před objevením vady, spotřeboval-li ji, anebo pozměnil-li věc při obvyklém použití; stalo-li se tak jen zčásti, vrátí kupující prodávajícímu, co ještě vrátit může, a dá prodávajícímu náhradu do výše, v níž měl z použití věci prospěch.

Neoznámil-li kupující vadu věci včas, pozbývá právo odstoupit od smlouvy.

 

Reklamace

Jako doklad o záruce vystavuje prodávající ke každému zakoupenému zboží nákupní doklad – fakturu/daňový doklad nebo dodací list.

Délka záruky

Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím, tj. dnem uvedeným na nákupním dokladu. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí.

Ustanovení o délce záruky se nepoužijí

a) u věci prodávané za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána,

b) na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním,

c) u použité věci na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím, nebo

d) vyplývá-li to z povahy věci.

Reklamace zboží uplatněná po uplynutí výše uvedené záruční doby prodávající nebude akceptovat.

Záruční podmínky

Záruční podmínky na zboží se řídí těmito podmínkami a platnými právními předpisy ČR. Jako záruční list slouží nákupní doklad (faktura/daňový doklad nebo dodací list). Prodávající odpovídá za skryté vady zboží, které se objeví při převzetí kupujícím a během záruční doby. Kupující je povinen ihned po převzetí zásilku zkontrolovat za přítomnosti dopravce a v případě zjištění poškození zásilky reklamovat takové poškození přímo u dopravce. Dopravce následně sepíše s kupujícím protokol o shledané závadě a zásilka bude doručena zpět prodávajícímu. Pokud takto poškozenou zásilku kupující od přepravce převezme, je nezbytné poškození popsat v předávacím protokolu přepravce.

Neúplnost nebo poškození zásilky je kupující povinen neprodleně oznámit dopravci, sepsat s ním škodní protokol, kde bude zaznamenán popis a rozsah poškození, a tento bez zbytečného odkladu zaslat e-mailem, nebo poštou prodávajícímu. Zároveň je kupující povinen upozornit prodávajícího na škodní událost e-mailem na adresu: info@ftb.cz nebo na tel. č. 736 618 515. Na dodatečnou reklamaci neúplnosti nebo vnějšího poškození zásilky nebude brán zřetel. V případě, že kupující neuvědomí dopravce neprodleně o poškození zásilky, nenese prodávající za takové poškození odpovědnost.

V případě vady na zboží, která se vyskytne v průběhu záruční doby, zašle kupující po domluvě s prodávajícím vadné zboží na reklamaci přepravní službou na adresu, kterou mu sdělí prodávající. Balík musí být označen viditelně "REKLAMACE" a obsahovat: reklamované zboží (včetně kompletního příslušenství), včetně kopie nákupního dokladu, podrobného popisu závady a dostatečných kontaktních údajů kupujícího (zpáteční adresa, tel. číslo.). Kupující doloží platnost záruky předložením nákupního dokladu, pokud bylo v minulosti zboží reklamováno, též doloží doklad o reklamaci.

Záruka se nevztahuje na poškození vzniklá:

neopatrným, nevhodným či násilným mechanickým zacházením

používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, pokud je výrobcem určeno

zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo všeobecnými zásadami

zboží bylo poškozeno přírodními živly nebo vyšší mocí.

Zboží předané k reklamaci bude testováno pouze na závadu písemně uvedenou kupujícími (v přiloženém listě s popisem závady). Zjistí-li se, že příčinou problémů není reklamovaný výrobek, ale nesprávné zacházení kupujícího, bude reklamace zamítnuta. V případě, že kupující souhlasí s placenou opravou, bude mu taková oprava fakturována dle aktuálního platného ceníku.

Způsob vyřízení reklamace

Reklamaci včetně odstranění vady vyřídí prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Lhůtu 30 dnů je možné po uplatnění reklamace prodloužit po domluvě s kupujícím – spotřebitelem. Takové prodloužení nesmí být na dobu neurčitou nebo nepřiměřeně dlouhou. Po uplynutí této lhůty se má za to, že vada na věci skutečně existovala a spotřebitel má stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit. Tato lhůta není závazná ke kupujícímu - podnikateli, kdy o reklamaci bude rozhodnuto nejpozději do 40 dnů ode dne uplatnění reklamace.

Prodávající vydá kupujícímu - spotřebiteli písemné potvrzení o tom, kdy byla reklamace uplatněna, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace je požadován, a to emailem bezprostředně po přijetí reklamace (v případě osobního uplatnění je předáno ihned); dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době trvání reklamace, případně odůvodnění zamítnutí reklamace.

Kupující má právo na úhradu nutných nákladů (zejména poštovného, které uhradil při odeslání reklamovaného zboží), které mu vznikly v souvislosti s uplatněním oprávněných práv z odpovědnosti za vady (doporučujeme požádat nejdéle do 30 dnů po vyřízení reklamace – zákonná lhůta tím není dotčena) a byly vynaloženy skutečně a účelně. V případě odstoupení od smlouvy z důvodu vady věci má spotřebitel také právo na úhradu nákladů k tomuto odstoupení.

Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace. V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje. Byla-li reklamace zboží v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, začne záruční doba běžet znovu od data vyřízení reklamace. Doba trvání reklamace se počítá od následujícího dne po uplatnění reklamace do dne vyřízení reklamace, tedy doby, kdy byl Kupující povinen věc převzít. O vyřízení je zákazník informován e-mailem, který uvedl již při nákupu.

Po vyřízení reklamace prodávající upozorní o ukončení reklamace kupujícího buď telefonicky, nebo e-mailem. Pokud bylo zboží zasláno přepravní službou, bude po vyřízení automaticky zasláno na adresu kupujícího.

Při výdeji zboží po vyřízení reklamace je kupující povinen předložit doklad, na základě kterého byla věc přijata do reklamace a musí prokázat svoji totožnost OP nebo platným cestovním pasem.

 

Ochrana osobních údajů

Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).

Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely vedení uživatelského účtu. Nezvolí-li kupující jinou možnost, souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím také pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu. Souhlas se zpracováním osobních údajů v celém rozsahu dle tohoto článku není podmínkou, která by sama o sobě znemožňovala uzavření kupní smlouvy.

Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.

Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.

Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.

Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.

V případě, že by se kupující domníval, že prodávající provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:

požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,

požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav.

Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.

Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní podmínky jsou platné od 1.1.2014 a předchozí obchodní podmínky tím pozbývají platnosti. Prodávající si vyhrazuje právo změnit tyto Všeobecné obchodní podmínky bez předchozího upozornění.

Kategorie produktů

KONTAKTY

www.nesmeknese.cz

Email: info@nesmeknese.cz

Telefon: 735 514 013

NjIyN